Zarządzenie nr 80 Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego z dnia 4 czerwca 2020 roku w sprawie obowiązku składania przez pracowników i doktorantów szkół doktorskich Uniwersytetu Zielonogórskiego oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia ewaluacji jakości działalności naukowej
w sprawie obowiązku składania przez pracowników i doktorantów szkół doktorskich Uniwersytetu Zielonogórskiego oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia ewaluacji jakości działalności naukowej
Załącznik do Uchwały nr 401 Senatu UZ z dnia 23 lutego 2022r.
Uchwalony przez Senat Uniwersytetu Zielonogórskiego w dniu 31 maja 2006 r.
Tekst jednolity Statutu przyjęty uchwałą Senatu Uniwersytetu Zielonogórskiego nr 76 z 29 marca 2017 r. i 160 z 28 czerwca 2017 r. w wersji obowiązującej od 1 września 2017 r.
zmieniające zarządzenie nr 18 Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego z dnia 25 listopada 2019 roku w sprawie utworzenia Szkoły Doktorskiej Nauk Humanistycznych i Społecznych z dnia 1 lutego 2023 r.
Tekst jednolity Statutu przyjęty uchwałą nr 491 Senatu Uniwersytetu Zielonogórskiego z dnia 24 czerwca 2015 r.
Załącznik do Uchwały nr 620 Senatu UZ z dnia 26 lutego 2020r.
oświadczenie o zaliczeniu do liczby pracowników prowadzących działalność naukową (dla celów ewaluacji jakości działalności naukowej)
oświadczenie o zaliczeniu do liczby pracowników prowadzących działalność naukową (dla celów ewaluacji jakości działalności naukowej)
