Zarządzenie nr 80 Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego z dnia 4 czerwca 2020 roku w sprawie obowiązku składania przez pracowników i doktorantów szkół doktorskich Uniwersytetu Zielonogórskiego oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia ewaluacji jakości działalności naukowej
Zarządzenie nr 80 Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego z dnia 4 czerwca 2020 roku w sprawie obowiązku składania przez pracowników i doktorantów szkół doktorskich Uniwersytetu Zielonogórskiego oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia ewaluacji jakości działalności naukowej
w sprawie obowiązku składania przez pracowników i doktorantów szkół doktorskich Uniwersytetu Zielonogórskiego oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia ewaluacji jakości działalności naukowej
Tekst jednolity Statutu przyjęty uchwałą nr 491 Senatu Uniwersytetu Zielonogórskiego z dnia 24 czerwca 2015 r.
zmieniające zarządzenie nr 18 Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego z dnia 25 listopada 2019 roku w sprawie utworzenia Szkoły Doktorskiej Nauk Humanistycznych i Społecznych z dnia 1 lutego 2023 r.
Załącznik do Uchwały nr 398 Senatu UZ z dnia 23 lutego 2022r.
Regulamin studiów na UZ – załącznik do Uchwały nr 204 z dn. 28.04.2021r.
oświadczenie o zaliczeniu do liczby pracowników prowadzących działalność naukową (dla celów ewaluacji jakości działalności naukowej)